Rustdag Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Will Hoezen - WaarBenJij.nu Rustdag Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Will Hoezen - WaarBenJij.nu

Rustdag Tours

Blijf op de hoogte en volg Will

06 Juni 2014 | Frankrijk, Tours

6 juni
Rustdag Tours
'S Morgens begonnen met het verhuizen naar ons eigenlijke hotel. Voor t eerst weer n Nederlandse krant gelezen. Voor de middag een stadswandeling gehouden langs allerlei bezienswaardigheden . 'S Middags is Joke destad in geweest, ik heb op n terras gezeten met n Grimbergen. Fantastisch weer, leuke dag.

• 07 Juni 2014 - 11:03

Mechlien:

hoi Joke en Will
    Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en geen last hebben van jullie kontjes.
    jullie zien erg veel, geniet van alles, en blijven jullie volgen. dikke kus de loosjes

• 07 Juni 2014 - 18:21

Peter Lenie:

hoi wil en joke fijn dat daar winkels en terrasjes zijn en jullie nog steeds genieten de dagen gaan bij jullie net zo snel als hier . wij de zusjes en ons pa ma dinie hebben het ook gezellig gehad, en wij zijn ook weer aan het werk en wij volgen jullie tot aan de top groetjes pa ma peter leni

• 08 Juni 2014 - 16:25

Mirjam:

Leuk om te lezen en ook om de foto's te vergelijken. Soms heel herkenbaar vergeleken met de foto's van Hein.
    Hein is inmiddels ook al weer 5 dagen (ong. 570 km) onderweg. Hij zit nu ong. ter hoogte van Bourges.
    Veel succes nog en geniet van deze ervaring.
    groetjes Mirjam