Nieuwe schrijfster - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Will Hoezen - WaarBenJij.nu Nieuwe schrijfster - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Will Hoezen - WaarBenJij.nu

Nieuwe schrijfster

Blijf op de hoogte en volg Will

11 Juni 2014 | Frankrijk, Angoulême

Rit Charroux - Angouleme
Vandaag begin ik (Joke) met schrijven. Willem heft er even geen zin meer in.
Om 7 uur zat ik al n sigaretje buiten te roken, trek vandaag n jurkje aan, voel me toch al zo onvrouwelijk zonder ,, mijn nagels,,
En mijn haaruitgroei.( maar er zijn ergere dingen).
Ik probeer vandaag om in standje 3 de heuvels te beklimmen. Willem is me natuurlijk iedere keer n trapje voor.
Vandaag is de route zeer afwisselend door korenvelden, maar ook door karakteristieke dorpjes en bossen. We hebben heel wat klimmetjes.
Ik fiets letterlijk en figuurlijk op mijn tandvlees. Dit is ontstoken en heb wat mondwater gekocht om te spoelen.
Onderweg nog n paar fietsers uit Brabant ontmoet (Hans en jan) beide mannen zijn alleen en fietsen met ons op. Waardoor we ze enkele malen opnieuw ontmoeten. Onderweg nog n leuk plekje aan t water gevonden om te picknicken, waar de 2 heren ook langs komen en met ons mee-eten.
We arriveren bij ons hotel en wie staat er aan de balie Jan, hiermee zijn we 's avonds destad in geweest, was gezellig. Jan is ook vrijgezel(lig) zegt hij.
Ik ben eigenlijk niet van plan elke dag te schrijven, maar we zullen zien.
O Ja Buijs we hebben veel lol onderweg.
Nu ga ik mijn dutje doen, dat loop ik wel eens mis.

  • 11 Juni 2014 - 21:34

    Alie:

    He, wij rekenen er wel op dat we iedere dag even horen hoe het gaat.En even kunnen checken of er wel door gefietst wordt.

  • 11 Juni 2014 - 22:31

    Wilna:

    Heel goed dat je het schrijven even over geeft aan Joke en Joke je doet het goed. Nog steeds leuk om te lezen! Hopelijk wordt de zadelpijn niet erger. Hoeveel dagen hebben jullie nog te gaan?

  • 12 Juni 2014 - 19:58

    Jose En Fons :

    Beter een cognac pakken en dan weer Door fietsen laat willy maar rusten groetjes jose en fons

  • 13 Juni 2014 - 15:44

    Jet:

    Ik vond die andere schrijver iets gedetailleerder, nagels en haren , wat maakt het uit ze kennen je daar toch niet. Maar afijn , mooi om te horen dat jullie het zo leuk hebben en nog steeds knap hoor( het fietsen dan he joke) dat het zo goed gaat . Hou vol he , en nog een hele fijne tijd. En nee nog geen champagne,!!!
    heel veel grt van ons

  • 13 Juni 2014 - 15:55

    Wil En Ton:

    Hoi Joke en Will,

    Gaan jullie vanavond ook juichen voor Oranje, natuurlijk compleet in oranjeuitrusting.
    Heel veel oranje groetjes van ons.

    Wil en Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Angoulême

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

YEAH we zijn er.

04 Juli 2014

Nog maar 3 dagen

02 Juli 2014

Nog maar 5 dagen

30 Juni 2014

Het echte werk gaat beginnen

28 Juni 2014

Van zon naar wind en regen in 3 dagen
Will

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 14479

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 Mei 2014 - 11 Augustus 2014

Fietstocht naar Santiago de Compostela.

Landen bezocht: